Yeni Sitemizde Yayındayız

Politika Dergisi Sayı 15

href="http://www.politikadergisi.com/sites/default/files/PD15.zip">Politika Dergisi Sayı 15'i İndirmek İçin Tıklayın.

 

25 Mart 2008 Salı

Geliyor Değil, Geldi. Kapıdan da İçeri Girdi!

Bu durum fazla sürmez söylüyorum...

Pazarda, manavda, çarşıda fiyatlar almış başını gidiyor...

Yetmiyor sokak ışıklarının elektrik faturası da halka kesiliyor.

İki haftadır Cuma günleri olaysız geçmiyor...

O çok güvenilir ve sürekli borsa bizim dönemimizde yükseldi dedikleri;

Borsa haftaya kayıplarla başlıyor

Borsa hiç iyi sinyaller vermiyor.

Bugün de yine bir kara(pazartesi) gün hatta ve hatta kara hafta yaşacağımız aşikâr...

Burada rakamlar verip kafa şişirmek istemiyorum.

Gayri safi milli hâsılayı yüksek göstermek için nüfusumuzu açıkça eksik gösterdikleri ortada,

Alabildiğine zamlar geldi, geliyor, gelecek...

Dünya 1929 buhranına doğru hızla sürükleniyor...

Bütün dünya devletleri ekonomik önemler alıyor...

Bizde hala pembe tablolar çizilmeye çalışıyor...

Cebime baktığımda 5 kuruşum bile yok, evimde iki işsiz var, çevremde de ona keza işsiz dolu,

İzmirli Stkların oluşturduğu, Güç Birliği Çalışma Grubu; 30 Martta Gündoğdu da "İşsizlik Mitingi" yapacaklarmış, demek ki toplumda işsizlik büyük bir sorun olmaya başladı ki sivil insanların seslerini duyuran bu stklarda da işsizlik için miting yapıyorlar...

Gerçekten merak ediyorum bu ekonomi nasıl iyi, hayret ediyorum hayret!...

Hayır, Bu ekonomi başkalarına uğruyor da bize mi uğramıyor dediğim anda;

Bazen Cnbc-e'deki bütün gün süren ekonomi programlarını izliyorum, ekonomistlerimizin yazılarını okuyorum ve birçok ekonomistimizin durumuzu batan gemiye veya düşen uçağa benzetip;

"Herkes nasıl uçak düşerken veya gemi batarken kendince önlem alması gerekiyorsa artık devlette dâhil herkes kendi önlemini alsın" diyorlar.

Bunu ben demiyorum. Ekonomistlerimiz diyor durum bu kadar ciddi...

"Kriz geliyor değil, geldi. Hatta kapıdan içeri girdi" sözlerini birçok ekonomistten artık duyar hale geldim.

Merkez Bankası başkanı; Dursun Yılmaz bile bu gidişin iyi olmadığını söylüyor

Gidiş iyi değil, her açıdan Türkiye tam bir keşmekeşin içine sürükleniyor

Diyorum;

Bu ekonomik kriz son zamanlarda alıştığımız bir gece sabaha karşı gelebilir...

Belki yarın sabah kalktığımızda ekonomik krizle karşılaşacağız...

Belki de yarından da yakın...

Bilgin Türk

Hiç yorum yok:

Yazı Hakkındaki Yorumunuzu Bırakın

© Blogger Templates | Tech Blog